tiistai 17. joulukuuta 2013

Luukku 16

Luukusta 16 paljastuu haaste, jonka minulle heitti Betty blogissaan.
Säännöt:
1 Jokaisen haastetun on kerrottava 11 asiaa itsestään
2 On vastattava haastajan 11 kysymykseen
3 Haastetun on kesittävä 11 uutta kysymystä haastetuille
4 Haastetun tulee haastaa 3 alle 200 lukijan blogia.
5 Haastetun tulee kertoa, kenet on haastanut.
6 Ei takaisin haastamista.

11 Asiaa minusta:
1. Käyn 8 luokkaa
2. Olen ratsastanut 7 vuotta
3.  Olen perheeni vanhin lapsi.
4. Olen tällähetkellä ainoa, joka suvussani ratsastaa.
5. Rakastan kuvaamista
6. Kirjoitan mielelläni tarinoita.
7. Idea varastoni on rajaton.
8. Pidän myös piirtämisestä.
9. Minulla on hoitohevonen.
10. Meillä on kissa.
11. En osaa pitää huonettani siistinä.

Kysymykset minulle:
1. Minkä väriset hiuksesi ovat ja ovatko värjätyt?
Ne ovat tumman ruskeat. Olen värjännyt hiuksiani, mutta nyt on ei ole mitään väriä hiuksissa.
2. Mitä sosiaalista mediaa käytät päivittäin?
Facebookkia
3. Millä tavalla pukeudut kun on oltava 3 h ulkona?
Pukeudun talvisin suhteellisen lämpimästi ja kesäisin rennosti ja ilmaviin vaatteisiin.
4. Kolme lempi blogia?
Elämäni projekti  Betty ja Kolera sekä Strong kid
5. Ostatko tavaroita enemmän uutena, kuin kirpputorilta?
Ostan enemmän uutena.
6. Lempijuomasi?
Cola
7. Onko huoneessasi matto?
Ei ole.
8. Millaisessa talossa asut?
Asun valkoisessa kerrostalossa. Asuntomme sijaitsee maan tasalla ja meillä on oma minimaallisen kokoinen piha.
9. Missä kerroksessa huoneesi on ja joudutko jakamaan huonettasi?
Huoneeni on ensimmäsisessä kerroksessa ja en jaa huonettani kenenkään kanssa.
10. Millä käytät bloggeria?
Pöytätietokoneella ja puhelimella.
11. Onko sinulla lemmikkejä?
On kissa, hamsteri ja kaloja.

Kysymykset uudelle haastetulle:
1. Mikä lempihevosessasi viehättää?
2. Montako vuotta olet ratsastanut?
3. Kuinka vanha olet.
4. Parasta mitä olet koskaan syönyt? Perustele.
5. Suosikki ohjelmasi.?
6. Paras numero tänävuonna?
7. Miksi ajattelit valmistua?
8. Perheenjäsenesi?
9. Parasystäväsi?
10. Korkein koskaan hyppäämäsi este?
11. Kaikkiharrastukset?
Haastetut:
Elämäni projekti
My Dear
Strong kid

2 kommenttia: