tiistai 3. joulukuuta 2013

Joulukalenteri luukku 3



Minulta on useasti tultu kyselemään minun ja kidin yhteisen taipaleen alusta. Ajasta jolloin aloitin kidin vuokrauksen. Minä olin alangolla ratsastamassa ja tarkoitus oli mennä hugolla. Hugoa ärsyttivät ötökät niin pahasti ettei se pystynyt keskittymään, joten sain vaihtaa hevosta. Sain hevoseksi Kidin. Olin ensimmäinen kavereistani, joka sai tällä lämppärillä ratsastaa. Kidi tuntui omituiselta ja jäykältä. ravi oli reipas, mutta omalaatuinen, mutta laukka oli ihanan pehmeää ja rytmikästä. Noh siirryinkin jonkin ajan päästä raviin ja ravasin pitkää sivua pitkin. Ja hups huomasin kidin kompastuvan niin pahasti että se kaatui. Sain kaatuessa sen verran kovan tällin päähäni, että kypäräni halkesi ja unohdin mitä kävi. Noh sonja kertoi ja olin hieman ihmeissäni. Kävin Acutassa vielä näyttämässä pääni ettei ollut mitään vakavaa. Sain lievän aivotärähdyksen. Joku oli mennyt puhumaan katarinalle(kidin omistajalle) tapahtuneesta ja kysyi miten voin ja kerroin ettei käynyt pahasti. Puhuimme myös siitä kuinka usein käyn tallilla ja kerroin että säännöllisesti ainakin siihen asti, kunnes löydän vuokra hevosen itselleni. Katarina kertoi että voisin ruveta vuokraamaan kidiä ja asia passasi minulle ja vanhemmilleni todella hyvin.

Minulla on suuret suunnitelmat joulukalenterin varalle, mutta katsotaanko onnistuuko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti