torstai 12. joulukuuta 2013

Luukku 11

Tässä luukussa kerronkin sitten tän päivän talleilu episodista. Minä ja Aino menimme tallille ja saimme luvan irto hypyttää hugoa. Noh Aino meni rakentamaan kujaa ja minä harjasin hugon ja putsasin kaviot. Hugo käyttäytyi mallikkaasti. Vein hugon kentälle ja päästin irti. se vain jäi seurailemaan minua. kun menin aidan toiselle puolelle meni se notkumaan rosarin tarhalle. Pikku rosar tulee katsomaan tummaa muukalaista ja Hugo leikkisänä alkaa repimään rosarin riimua. Noh siinä kävi sitten niin että molemmat juoksivat aidan vierttä pitkin. lopulta hugo pysähtyi aidan eteen ja kuopaisi. Tottakai osuen aidan alempaan lankkuun ja se putosi. Noh minä kätevänä löin sen kaviokoukulla kiinni ja kävin ilmoittamassa asiasta pepelle. Olin vienyt hugon jo tarhaan ja siellä se vain pällisteli uusi riimu päässään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti