lauantai 1. kesäkuuta 2013

Torkka:
käytös: 8
Äidinkieli(suomi äidinkielenä): 8
Englanti: 7
Ruotsi:7
matematiikka: 7
Biologia:9
Maantieto:7
Fysiikka:7
Kemia:8
terveystieto:9
uskonto:7
Historia: 8
Musiikki:8
kuvataide: 9
Käsityö: 9
liikunta: 7
Kotitalous: 8
Keskiarvo : 7.8
Ihan hyvä torkka. Se ois sitten adios seiskaluokka ja tervetuloa kasiluokka vasta loman jälkeen :)
Tässä ensiviikolla olisi tarkoitus mennä nessoa moikkaamaan ja vähän ratsasteleen. Saatte videon jos saan esim. Katjan kuvaan :)
Loppuun vanhoja kuvia:

Tässä on upee laatu mut tällänen mekko ja polero mulla oli kevätjuhlassa :)

Romi on aika söpö <3

vanha kuva miljasta ja lollerosta

Milja ja lollero <3

Kisoista räpsästy kuva. Aika tyylikäs :"D

Ja iloisen näköinen mummu kissa paavo.

Huomenna tulee speciaali postaus mun hoitohevosista,leirihoitsuista vuokrausleirin vuokris.
Ja ehkä tulevaisuudessa teen postauksen ystävieniponeista jos muutamalta lupa heruu ;)

2 kommenttia:

  1. Sulla on kiva blogi, kuvat vois olla isompia. Tausta on jotenkin sekava, muuten tykkään ulkoasusta.:)

    http://dancingandhorsesmylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis oon samaa mieltä tosta taustasta,joten vaihtuu tänään kesäsemmäks :) mun kaveri on tekemässä mulle uutta banneria,mutta siinä kestää, kun laitteisto kettuilee :)

      Poista