torstai 6. kesäkuuta 2013

tilanne päivitystä...

Joo eli aloitan Strong Kid nimisen hevosen vuokraamisen. Olen kidillä jo kerran ratsastanut, mutta kidin omistaja lupautui vielä pitämään minulle tunnin. Kidiä vuokraan kaksi kertaa viikossa lauantaisin ja sunnuntaisin. Kidin vuokrauksen aloitan vasta 6.7. Ennenkuin joku kysyy että miksi vasta silloin niin olen 14-16.6 vuokramökillämme,  23.6 lähden ratsastus leirille josta palaan 5.7. Tiedän että olen 22.6 kotona mutta pitäähän mun pakatakkin ;)
En oo varma saatteko postauksia leiriltä kun tuolla puhelimella se on hieman työlästä mutta ainahan voi yrittää ;) Ajattelin anella äidiltä jos saisin sen läppärin mukaan :DD
Menen ehkä huomenna katsomaan nessoa, oten siitä saattaapi tulla postausta :)
Vielä lopuksi kuva lexuksesta :)<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti