lauantai 15. kesäkuuta 2013

Joo eli oon nyt mökillä ja tarkotus ois tehä kaikkee kivaa :)<3 tää on siis meidän vuokramökki,joten käydään täällä 1-2 kertaa vuodessa:) meillä on koko perhe(äiti,isä,minä,pikkuveljeni ja pikkusiskoni) eikä meidän Paavo-kissaa ole unohdettu. Täällä hän se on mukana. Paavolla on ikää 18 vuotta,eli aika vanha rouva tuo on :) tämä mökki on siitä hauska että pää mökki on mäen päällä ja tämä rantasauna on täällä alhaalla. :D isäni ja veljeni ovat kalassa joten tämä on tälläinen pitkä kuvaton postaus :D täällä olen hakkaillut puita ja laittanut grilliin valkeeta ja tällästä. Tarkoitus olisi taas mennä uimaan jne. Mulla on hieman tylsää joten kommatkaa ihmeesä vaikkapa kysymyksiä niin vastailen ;) huommenna ois lähtö ihmisten ilmoille,joten joko sunnuntaina tai maanantaina kuvia mökiltä :)
<3:llä noora n

3 kommenttia:

  1. Ok onko ikävä hevosia? kun et oo päässy kai ratsastaa siälä :) O:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon jepsuli sit joka kirjotti ton

      Poista
    2. Joo on :)<3 onneks lähen ens sunnuntaina ponimaahan kaheks viikoks ratsastusleirille :D<3

      Poista