maanantai 10. kesäkuuta 2013

Laiskottelu päivä :DD

Joo eli en oo tänään tehny juurikaan mitään... tuhrannu paperille jne.
Mut raahauduin sitten ylöjärvelle asti (tosi pitkä matkaa :"DD ) ja isä osti mulle uuden kypärän :3
se on tommonen hyvin ilmastoitu Horze atalantic zhelter kypärä :))
http://www.horze.fi/Horze-Atlantic-Zhelter-kyp%C3%A4r%C3%A4/30024,fi_FI,pd.html
tossa linkki kuvassa harmaa mutta mulla onkin musta >:DD <3
se on päässä hyvän tuntunen ja näkönen ainoo vaan että kun on uus niin näyttää hieman oudolle kun se vanha ollu yli neljä vuotta ja ulkonäöllisesti tosi eri laiset kypärät.
Isä osti mulle myös semmosen Horzen yleisraipan, joka oli alennuksessa 10 e
Se lätkä osa on musta varsi  vaaleen vihree ja pidike on laimea vaalean vihreä joka on tehty geelistä eli muotoutuu ratsastajan käteen sopivaksi :)) <3 Väri kuullostaa oudolle mut se on oikeesti ainakin mun mielestä mageen näkönen.
Teen huomenna tubeen videon mun ratsivarusteista niin näätte ne siinä sitten :))


2 kommenttia:

  1. Seuraatko Noora sää omaa blogias? :DDDD

    VastaaPoista
  2. 1 painoin sitä vahingossa
    2 siitä on se hyöty et näkee helposti mitä blogeja lukee :):)

    VastaaPoista