lauantai 4. toukokuuta 2013

Lauantain postaus nmr 2

Eli ehin tekeen viälä yhden blokkauksen tälle päivälle.
Eli käytiin pelaan pesäpalloo(kuuluu lempiurheilulajeihin heti ratsastuksen jälkeen)
joka ei sujunut ilman vammoja. Sain kauhean sotavamman nimittäin pikkulillin kokoisen mustelman jalkaani :`DD
Sitten käytiin äidin kanssa kaupassa ostamassa mulle farkkuihin vyö ja tennarit. Tennareita ei löytynyt, mutta mukaan tarttui musta huppari<3vyö<3 ja uusi yöpuku<3 :`DD

Oon siis huomenna menossa alankoon ratsastamaan flurryllä ja saatte siitä sitten sellaisen tallipäivä tyyppisen video postauksen ellei mun ihana kamera irtisano itseään :))
Alankoon lähtee Minä(Noora)Milja,Kata ja Sonja <3
Minä~Flurry(tottakai)
Milja~Rebella
Kata~Sessa
Sonja~Lexus
Meillä on mukana kaikkiaan 3-4 kameraa+ kännykät niin luulisi jonkun laisen tallipäivä videon valmiiks :`DD
Ja jos jaksan niin testaan varmaan rebellaa siinä samalla niin näätte sitten millasta menoo meillä on ;))



Tähän voi sit kommentoida et mitä te tulevaisuudessa haluisitte mun blogissa nähä. Esim millasii ratsastus kamppeita mulla on jne.? voin toki laittaa tänne kuvia lemmikeistäni ja kaikkee tällästä ehottakaa vaan :`DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti