maanantai 13. toukokuuta 2013

Eli päätin tehdä tälläsen postauksen jossa kerron nessosta <3
Nesson ehkä en simmäinen poni johon mä luotin koko sydämmestäni <3
Eli nesson omistaja myy nesson niin rupeen joko käymään alangossa ajtkuvasti tai etsin uuden vuokrahevosen, mutta siitä olen varma että Nesson kaltaista toista ei tule <3
Mutta tähän postaukseen lataan kaikkien ihmisten tekemiä nesso videoita ja kuvia mun kulta pojasta <3

En oo koskaan nesson kanssa pelännyt vaikka se olisikin kuskannut vaikkapa kentällä 10-0 koska sen kyyti oli tasaista ja tiesin että se ei minua tiputtaisi <3





^Nesso messuilla kolmessa edellisessä kuvassa <3




Nesson kanssa olen puolisen vuotta työskennellyt ja se on nyt unelma ratsastaa <3
eli en ole siis videoita itse tehnyt vaan youtubessa oli näitä neso videoita paljon <3
Nesso muuttui ratsastuskoululla asuessaan kerran päivässä ratsastuskoulun tunneilla ja nessolle jaettiin osaamattomia ratsastajia ja nessosta tuli hiaman vallaton,mutta nyt tilanne on toinen.




Nesso tulet olemaan luonani sydämmessäni <3
Toista kaltaistasi en löydä etkä koskaan ole korvattavissa<3
Jos vain voisin sinut omakseni ostaisin, mut kun ei niin ei </3
Hetkekään en pois vaihtaisi <3
Rakkaudella Noora N <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti