maanantai 17. maaliskuuta 2014

Kaksi hieman erilaista ratsua

Olin sunnuntaina taas tallilla ja tallilla oli Tiiril,Aino,Henna ja muita ihmisiä.
 Kenttä oli huonossa kunnossa, joten päätin mennä hugolla riimulla ja ratsastusvyöllä.

    Hugo meni ihan kivasti, vaikkakin tuntui vähän jännältä mennä riimulla. Välillä Hugo unohti kokonaan, että olin siellä selässä ja lähti hölkkäilemään. Hugo toimi kuin ajatus. Tein voltteja ja minun ei tarvinnut edes siirtää kättä vaan riitti painopisteen siirto ja ulkopohje. Kentällä pystyi vain pitkällä sivulla ravaamaan. Käynti ja ravi meni oikein mallikkaasti ja olen super ylpeä hugosta.



 Ratsastin myös Rosarilla muutaman kierroksen käyntiä, koska herralla ei ollut kenkiä jalassa ja pohja oli aika kova. Rosarilla tein voltteja ja kävelin noin 15 min ja purin rosarin ja vein takaisin tarhaan. Olen ylpeä herrasta, koska sillä ei ole ratsastettu moneen kuukauteen ja meni niin rauhassa.

oonko kenties vähän lyhyt? xD

Vauvveli<3
hieno poika <3
Aino ratsasti rebellalla ja sen mitä itse näin, niin niillä meni oikein mallikkaasti.







5 kommenttia:

  1. Miks rosarilla ei oo ratsastettu moneen kuukauteen?! :0:0:0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rosar on niin iso etei sillä moni uskalla ratsastaa. Rosaria on kuitenkin juoksutettu ja muutenkin maasta käsitelty.

      Poista
  2. Rosar on odottanut sopivaa ratsastajaa.

    VastaaPoista
  3. Kommentoin vielä että et ole lyhyt "Rosar" hevoselle vaan hevonen on huomattavasti ylipainoinen :) ei siis hätää kun hevonen laihtuu! Tsemppiä! T. Sama kouluvalmentaja. Ps. Voit ilmoittaa jos tämä kommentoiminen haittaa sinua, tarkoitus on antaa vain rakentavaa palautetta :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tähä lyhyys juttu on vain vitsi. Hevosella on kyllä muutama talvi kilo vatsan ympärillä, mutta kyseessä on kuitenkin Ardenneri joten sen tulee olla tukeva rakenteinen.
      Minua ei tämä sinun kommentoimisesi varsinaisesti haittaa, mutta kun kommentoit minulla olevan kovakäsi toivoisin "ohjeita" kuinka sinun mielestäsi pääsisin eroon tuosta "kovasta" kädestä.
      Ja rakentava palaute on ihan mukavaa ja näin rakastan kun minulle huomautetaan virheistäni ja tarvitsen sitä, mutta tahtoisin perustelusai näihin virhe kommeteihin jne.

      Poista